Borang Pertanyaan

Name:
Email Address:
Hand phone no:
Alamat :
Berminat Untuk : Turun Berat badan
Naik Berat badan
Sarapan Sihat
Tingkatkan Taraf Kesihatan
Pendapatan Sampingan
Lain lain (Sila isi ruang dibawah)
Lain Lain

This contact form was created by Freedback.

Wednesday, June 20, 2012

MENGAPA HERBALIFE TIDAK DIPASARKAN DI FARMASI?


Assalamualaikum serta salam sejahtera semua pembaca budiman.

Saya ini suka pergi ke forum atau blog orang lain dan membaca perbincangan artikel serta komen di sesebuah blog itu. Saya tertarik dengan persoalan yang tidak dijawab ini. “Mengapa Herbalife tidak dipasarkan di farmasi”.

Pertama-tamanya ingin saya bertanya kembali, apabila kita melakukan sesuatu yang sukar pastinya kita perlukan motivasi bukan? Atau sekurang-kurangnya kita perlukan seorang teman yang menyokong dan memberi semangat.

Kebanyakan daripada kita apabila ingin membentuk badan yang ideal dan memperbetulkan semula pyramid makanan kita pastinya kita bakal ditertawakan terutamanya oleh saudara-mara serta rakan-rakan yang terdekat. Terutamanya bagi orang yang memiliki saiz bdan besar dan ingin menurunkan berat badan. Apabila mereka-mereka ini ditertawakan, semangat serta keyakinan mereka hancur berderai! Aduhai.

Maka cuba saja anda bayangkan jika Herbalife dipasarkan di farmasi. Anda beli, namun tiada siapa yang bimbing, tiada siapa yang beri semangat. Anda terkapai-kapai menentang arus dilemma serta sisa bahan tawa teman-teman serta saudara mara. Disebabkan tawa mereka, anda menjadi tidak bersemangat dan akhirnya anda hilang semangat dan meninggalkan gaya hidup yang lebih sihat ini. Kasihan bukan?

Maka dengan sistem mulut ke mulut yang digunapakai oleh Herbalife sekurang-kurangnya orang ‘baru’ yang ingin mengubah hidup mereka mendapat semangat serta dorongan daripada coach mereka. Walau dengan hanya sekadar panggilan serta sms menjadi medium mereka berkomunikasi, namun, sekurang-kurangnya mereka mendapat semangat dan percaya bahawa masih ada insan yang percaya dengan mereka.

Anda fikir ini alasan yang saya reka? Bukan! Ini hanya pandangan saya. Mungkin pandangan anda berbeza.
Anda berminat untuk medapatkan herbalife?Sila lihat page ORDER NOW atau terus hubungi saya di talian 014-7363493 (effa)

Sekian. Salam sayang penuh mesra daripada saya. Semoga anda terus berbahagia di samping insan yang anda cinta.

Artikel ini disumbangkan oleh amirul aslam.

No comments:

Post a Comment