Borang Pertanyaan

Name:
Email Address:
Hand phone no:
Alamat :
Berminat Untuk : Turun Berat badan
Naik Berat badan
Sarapan Sihat
Tingkatkan Taraf Kesihatan
Pendapatan Sampingan
Lain lain (Sila isi ruang dibawah)
Lain Lain

This contact form was created by Freedback.

Wednesday, June 20, 2012

HERBALIFE TIPU! SAYA TAK KURUS!


Assalamualaikum serta salam sejahtera rakan-rakan serta para pembaca budiman. Ini adalah sedikit perkongsian, daripada saya buat anda semua. Daripada pengalaman insan lain serta diri sendiri.

Pada suatu hari. Di sebuah tapak booth. Saya telah menegur seorang orang yang lalu lalang di situ. Breikut adalah hasil perbualan serta dialog antara saya dan beliau :

Saya : Kak, buat analisa kesihatan kak. Boleh tahu 8 item dalam badan. RM 2 je.

Akak : Apa ni? Oh herbalife...

Saya : Akak tahu ke?

Akak : Tahu, dah pernah makan dah pun. Tapi x turun-turun.

Saya : Aik? Akak x de cach ke?

Akak : Ade...

Saya : Akak ikut tak instuction yang dia bagi?

Akak : Ikot..

Saya : Yeke? Hm. So kenapa akak tak minta balik duit akak kat coach akak. Kan boleh refund.

Akak : Hm. Akak malas la dik, kesian pulak tengok dia..ye la, kawan-kawan kan..

Saya : Ouh..hm F1 yang pertama akak tu dalam berapa minggu dah habis?

Akak : Adalah lebih kurang 1 bulan lebih siket.

Saya : Lar, kalau akak ikut program betul-betul F1 tu dalam masa 2 minggu dah habis kak.

Akak : Hehe. Akak, kadang-kadang ikutlah, kadang-kadang x. Sebab kadang-kadang akak xde mase. Kadang-kadang tak teringat. Ye lah kita kan kerja...bla...bla...

Saya : Padanlah tak berkesan. Makan pun tak betul. (dalam hati)

Begitulah kita. Maka adakah yang SPM itu mampu mendapat kecemerlangan jika tidak belajar dengan strategi yang betul? Samalah analoginya dengan penggunaan herbalife.

Herbalife ni simple. Anda ikut. Anda dapat hasil. anda senyum. Anda yakin.

-sekian-
-mengantuk sudah-

Dapatkan pakej Turun Berat Badan melalui Coach yang berkelayakan



artikel ini disumbangkan oleh amirul aslam


Hubungi Untuk maklumat Lanjut :

Msg/Whatapps/Wechat: 0126357135
Yahoo Massenger :Shogun_alsamurai
Email:maaeherbalife@gmail.com