Borang Pertanyaan

Name:
Email Address:
Hand phone no:
Alamat :
Berminat Untuk : Turun Berat badan
Naik Berat badan
Sarapan Sihat
Tingkatkan Taraf Kesihatan
Pendapatan Sampingan
Lain lain (Sila isi ruang dibawah)
Lain Lain

This contact form was created by Freedback.

Saturday, February 16, 2013

Herbalife Discount 25%, 35%, 42%, 50%!!


Assalamualaikum, semejak kebelakangan ni saya sering terima panggilan telefon dan sms dari peminat Herbalife yang survey harga dan cuba mendapatkan harga diskaun. MAAF saya tidak boleh bagi discount pada anda sewenang-wenangnya. Tapii..saya akan bagi anda pilihan nk diskaun 25%?? 35%?? 42%?? dann yang paling bykkk...50%!!! Pilih-pilih-pilih ^+^ jangan malu, jangan segan..pilihan di tangan anda. Hubungi saya untuk keterangna lanjut:

Phone:( whatsapp/ LINE )  
AZIM: 012- 6357135 
EFFa:01122117879 
fairuz:0126930102

Email:maaeherbalife@gmail.com 

Ym:shogun_alsamurai@yahoo.com

**masa sms or call tu bagitau la nama. Kerap saya terima sms mcm ni:
"Harga F1 berapa?"

"Awak pengedar herbalife tanjong karang ka? Stock 1set ada?"
haizz~kadang saya tanya nama 2-3 kali pun takmau jawab..pelik2 (-_-") artis femes kot noo yg dok survey harga ni ^+^
lagi 1, bila anda buat belian..kami akan jadi coach anda. kami akan monitor anda sampai dapat result.Tapi kalau 2-3 kali message or call tak berjawab..bubbye lah ye.Kami hanya akan membantu yg seriusss. Bak kata coach saya..kami bukan salesman, kami coach untuk anda dapat result yg anda inginkan. 

No comments:

Post a Comment